دستگاه بلوک زنی سقفی تخمگذار

دستگاه بلوک زن دستی تخمگذار را بیشتر بشناسیم

مقدمه

بلوک های سیمانی که از مصالح ساختمان پرمصرف در پروژه های ساختمانی می باشند. این نوع محصولات دارای اشکال های توخالی هستند که در فضای بیرونی و خارجی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. انواع بلوک های سیمانی را در سایز و ابعاد متفاوت می توان توسط ماشین آلات مخصوص از جمله دستگاه بلوک زن تولید کرد. دستگاه های تخمگذار پس از تولید یک ردیف بلوک های سیمانی به سمت جلو حرکت کرده و ردیف های بعدی بلوک های سیمانی را تولید می کند. ابعادی بلوک هایی که می توان به وسیله این نوع ماشین آلات تولید کرد، متفاوت می باشد. اگر نیاز به تولید بلوک های سیمانی با ابعاد بسیار دقیق تری را دارید، می توانید از دستگاه بلوک زن اتوماتیک استفاده کنید. اگر قصد خرید دستگاه های بلوک زنی تخمگذار را دارید، باید به عملکرد و قابلیت های آن ها توجه کنید. برای خریداری این نوع ماشین آلات به مراکز معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کنید.

مجموعه تخصصی آژینه سپاهان به عنوان یکی از بهترین مراکزی که در زمینه فروش انواع دستگاه جدول زن و بلوک زن اتوماتیک و هیدرولیک فعالیت دارد، قادر است این دسته از ماشین آلات را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما عزیزان می توانید با دستگاه های بلوک زن مجموعه آژینه سپاهان به راحتی انواع بلوک های سبک سیمانی، سقفی، دیواری، تیغه ای را در تعداد بسیار زیاد در طول روز تولید کنید. در زمان خرید حتما به شاسی، ویبره دستگاه، موتور، گیربکس دستگاه دقت کنید.

دستگاه بلوک زنی تخمگذار

دستگاه بلوک زنی تخمگذار

بلوک های سیمانی که در ساختمان ها استفاده می شود باید از استانداردهای اولیه برخوردار باشند، از این جهت نوع ماشین آلاتی که برای تولید آن ها استفاده می شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. انواع دستگاه های بلوک زنی تخمگذار موجود در بازار دارای قابلیت ها و کاربردهای متفاوتی می باشند. برای تولید بلوک های سیمانی به وسیله دستگاه های بلوک زن، در ابتدا نیاز است تا مصالح را از جمله سیمان و ماسه را به صورت کاملا یکدست ترکیب کرده و سپس درون دستگاه ریخته شوند. با استفاده از ویبره ای که در دستگاه های بلوک زن قرار داده شده است، می توان فضای خالی میان مصالح را به طور کامل از بین برد. این امر باعث می شود تا بلوک های سیمانی از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار باشند.

سازندگانی که در زمینه تولید دستگاه های بلوک زن فعالیت دارند، قادر هستند دستگاه هایی با فریم های متفاوت را تولید کنند. نوع فریم دستگاه بلوک زن، میزان برق مصرفی ماشین آلات را مشخص می کند. بسته به نوع طراحی که در دستگاه های بلوک زن تخمگذار به کار رفته است، کارکرد آن ها به صورت دستی و یا پدال برقی می باشد. چرخ هایی در این نوع ماشین آلات تعبیه شده است که کاربر می تواند به راحتی آن ها را در محل مورد نظر بدون مشکل حمل کند. طراحی به کار رفته در دستگاه های بلوک زنی سقفی تخمگذار به گونه ای می باشد که موارد استفاده از آن ها بسیار راحت می باشد و نیاز به یادگیری و آموزش خاصی برای استفاده از این نوع دستگاه ها را نخواهید داشت.

دستگاه بلوک زنی تخمگذار

دستگاه بلوک زنی سقفی تخمگذار

از جمله ویژگی های منحصر به فرد دستگاه بلوک سازی تخمگذار می توان به عملیات آسان، راندمان بالا، دوام بالا، شرایط کار ایمن، نصب آسان و نگهداری راحت آن اشاره کرد. با استفاده از دستگاه بلوک زنی سقفی تخمگذار می توانید بلوک های سیمانی یک اندازه ای را تولید کنید. بلوک های سیمانی توسط این نوع ماشین آلات قابلیت تولید به صورت سفارشی و بسته به درخواست مشتریان را دارند.  موتور به کار رفته در این نوع دستگاه، صدای بسیار زیادی را تولید نمی کنند. حمل دستگاه های بلوک زن تخمگذار بسیار راحت می باشد. شما عزیزان می توانید از دستگاه بلوک زن در محل پروژه خود استفاده کنید، این امر می تواند هزینه های جانبی تولید بلوک های سیمانی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

دستگاه بلوک زنی تخمگذار سریع تر و کارآمدتر از روش های دستی است و می توان به وسیله آن ها تعداد بیشتری آجر را در مدت زمان کوتاه تری تولید کرد. برای استفاده از این نوع ماشین آلات نیاز به نیروی انسانی کمی است که این امر می تواند منجر به کاهش هزینه های تولید شود. با انتخاب و خریداری بهترین نوع دستگاه بلوک زن، می توانید یک سرمایه گذاری بلند مدتی داشته باشید و در هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی کنید. در زمان سفارش این نوع ماشین آلات حتما به نوع آپشن های به کار رفته در دستگاه دقت کنید.

دستگاه بلوک زنی سقفی تخمگذار

قیمت دستگاه بلوک زنی تخمگذار

قیمت دستگاه بلوک زنی سقفی تخمگذار تحت تاثیر فاکتورهای زیادی از جمله قابلیت حجم تولید دستگاه، نوع برند، جنس بدنه، قدرت موتور دستگاه و سایر موارد دیگر متغیر می باشد. هر چقدر دستگاه های بلوک زن بتوانند در طول روز تعداد بلوک های سیمانی بسیار زیادی را تولید کنند، به طبع قیمت خرید آن ها افزایش می یابد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه بلوک زن و شرایط ثبت سفارشات خود در مجموعه آژینه سپاهان، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کلیه ی دستگاه های بلوک زنی که توسط این مجموعه به فروش می رسند دارای قیمتی بسیار مناسب نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار می باشند.

جمع بندی نهایی

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم دستگاه های بلوک زن تخمگذار توانایی تولید بلوک های سیمانی منسجم با طول و عرضی کاملا یکسان را دارند. این نوع دستگاه ها دارای قدرت بسیار بالایی هستند و می توانند انواع بلوک ها را با مصرف سیمان بسیار کم تولید کنند. میزان آلودگی صوتی در دستگاه بلوک زنی تخمگذار بسیار پایین می باشد. تعداد قالب هایی که در این نوع ماشین آلات به کار رفته است، متفاوت است؛ این امر باعث تولید سایزهای مختلف بلوک های سیمانی می شود. امیدواریم با مطالعه این مقاله توانسته باشید اطلاعات بسیار کاملی در زمینه مشخصات دستگاه بلوک زن سقفی تخمگذار و دلایل استفاده از آن ها کسب کرده باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *