دستگاه اتوماتیک بلوک زنی سیلودار

کلیه ی مراحل تولید بلوک توسط این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک و با دخالت اپراتور انجام می شود.  کاربر می تواند با تنظیم پارامترهایی که در دستگاه قرار داده شده است، مراحل حرکتی دستگاه را به راحتی کنترل کند. در صورتی که قصد دارید انواع بلوک های سقفی و دیواری را در سایز و اشکال مختلف تولید کنید، می توانید از دستگاه اتوماتیک بلوک زن سیلودار استفاده کنید. ملات های مورد نظر در داخل محفظه سیلوهای این دستگاه برای تولید بلوک های سیمانی، ریخته می شوند. مکانیزم به کار رفته در این دستگاه بسیار شبیه به دستگاه بلوک زنی تخمگذار می باشد.

سنسورهایی که در دستگاه وجود دارد، در صورت فعال شدن می توانند به صورت اتوماتیک باعث تولید بلوک های سیمانی شوند. دو عدد ویبراتور درون آن ها قرار داده شده است تا دستگاه بتواند لرزش بسیار زیادی را برای ایجاد ویبره مصالح، ایجاد کند. در اطراف سیلو دو عدد فیدر قرار داده شده است تا از هدر رفتن ملات تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند.

برای سفارش دستگاه اتوماتیک بلوک زن سیلودار می توانید به مجموعه آژینه سپاهان مراجعه کرده و آن ها را با کیفیت درجه یک خریداری کنید. کلیه ی قطعات به کار رفته در این دستگاه کاملا استاندارد و برند می باشد، از این جهت شما عزیزان می توانید با خیال آسوده آن ها را برای پروژه های خود استفاده کنید.