دستگاه بلوک زنی تخمگذار AS-201

یک نمونه از دستگاه بلوک زن اتوماتیک تولید شده توسط مجموعه آژینه سپاهان، دستگاه بلوک زنی تخمگذار می باشد. کلیه ی عملیات پر کردن و تغذیه قالب ها در این دستگاه به وسیله دستگاه و بدون دخالت انسان، انجام می شود. در صورتی که قصد دارید راندمان کار خود را افزایش داده و در بازه بسیار کوتاه حجم بسیار زیادی از بلوک های ساختمانی را تولید کنید، می توانید این نوع دستگاه بلوک زن را از مجموعه آژینه سپاهان خریداری کنید. کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه برای ساخت دستگاه استفاده شده است از جمله قالب ها، موتور، شیلنگ هیدرولیکی، ناودانی، شفت جک ها و سایر موارد دیگر از بهترین برندهای موجود در دنیا می باشد.

نوع جنسی که در ساخت قالب های این نوع دستگاه استفاده می شود، ضد سایش و ضد خوردگی می باشد. برخی از دستگاه های بلوک زن تخمگذار سقفی قابلیت تولید جدول را نیز دارند. برای کار با این دستگاه نیاز به پالت های فلزی نمی باشد. جک فرمانی که در این دستگاه تعبیه شده است، به کاربر این اجازه را می دهد تا مسیر دستگاه را تغییر دهد. تابلو برق ها و تجهیزات الکتروموتوری که در این نوع دستگاه بلوک زن به کار رفته است، می تواند از دستگاه حفاظت کرده و طول عمر آن ها را نیز افزایش دهد.

قیمت دستگاه بلوک زنی تخمگذار

در صورتی که نیاز به دستگاه های بلوک زن دارید، می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه خاطر دستگاه مورد نظر خود را با کمترین قیمت از این مجموعه خریداری کنید. با تماس با کارشناسان مجموعه آژینه سپاهان می توانید از آخرین تغییرات قیمت خرید دستگاه بلوک سقفی میزی و دستگاه بلوک زن تخمگذار مطلع شده و سپس آن ها را سفارش دهید.